مدیریت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی- سفرهای ویژه کارکنان
گزارش سفر خانوادگی اساتید و کارکنان دانشگاه 30بهمن 1394

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1394/12/25 |

سفرنامه

سفر تهرانگردی با حضور بیش از 60 نفر از اساتید، کارمندان و خانواده محترمشان در تاریخ 30 بهمن 1394 برگزار گردید.

این سفر با تجمع از ساعت 8 لغایت 8:30 صبح از درب شماره 3 دانشگاه با حرکت یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس آغاز گردید. در زمان حرکت همسفران عزیز با یک میان وعده پذیرایی شدند و بسته های راهنما و نقشه به آنان تقدیم شد.

در ادامه مسیر ساعت 9 صبح به مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد رسیدیم و پس از توضیحات اولیه و تهیه بلیط و انجام هماهنگی های لازم وارد این مجموعه بسیار زیبا شدیم، در آنجا جمعاً به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه از کاخ ها و موزه های مختلف شامل کاخ سبز، موزه براداران امیدوار، موزه استاد فرشچیان و کاخ ملت و محوطه زیبای باغ شامل انواع گونه های گیاهی و بناهای تاریخی و مسیرهای پیچ در پیچ به همراه مناظری پوشیده از گل بازدید به عمل آمد.

در ساعت 11:45 دقیقه از مجموعه مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد واقع در محله زعفرانیه حرکت کردیم، در ساعت 11:55 دقیقه و همزمان با اذان ظهر به محل امامزاده صالح تجریش رسیدیم که همسفران درآنجا زیارت نموده و نماز ظهر و عصر خویش را اقامه کردند. در ادامه به سمت رستوران دنیز در جوار میدان تجریش رهسپار شدیم.

در محدوده زمانی ساعت 13 لغایت 14:30 ناهار در مجموعه رستوران، در فضایی دلنشین و آرام صرف شد. پس از ارائه ی غذای انتخاب شده توسط مهمانان، سرو و صرف ناهار و چای به سمت منزل امام خمینی(ره) و حسینیه جماران واقع در محله نیاوران، خیابان جماران حرکت نمودیم. البته علیرغم هماهنگی  و نامه نگاری های قبلی و با توجه به برگزاری مراسم سیاسی خاصی به صورت ناگهانی در آن محل، از ورود ما به حسینه جماران جلوگیری شد و ضمن عذرخواهی از همسفران به سمت دانشگاه مبداء رهسپار شدیم.

در پایان، ساعت 16:00 پس از حضور در دانشگاه علم و صنعت ایران و دریافت فرم های نظر سنجی، تور تهرانگردی بهمن 94 را با سلامتی و قدردانی از درگاه الهی به پایان بردیم.